Om mense aan die satan oor te gee

Dit was ‘n lang breek van skryf op my blog – dalk ‘n tyd van rus en refleksie. Nou het my liewe vrou vir my ‘n IPAD gekoop en nou kan ek maklik gedagtes neerpen.

Daar is twee gedagtes wat die laaste paar weke in my kop ronddwaal. Die eerste spruit voort uit die houvas wat vrymesselaary op die NG Kerk het. Die tweede gaan oor die nagevolge van voorgesette willekeurige sonde.

Om te begin – dit voel vir my ons bly in die middel van ‘n vrymessellarsnes hier en ek besef al hoe meer hoe die beloofde en ontkiemende herlewing van 2008/9 gesmoor is deur ‘n georkestreerde teenaanval van die satan deur die hande van ‘n klomp ou messelaars. Die hartseer daarvan is dat die belofte wat vir almal was, uitgestel is vir ‘n volgende generasie en dat die mense wat die waarheid ontdek het, die kerk verlaat het. My vrou bedien in ander areas, soos Durbanville en dit blyk dat daar ‘n groot ontvanklikheid en soeke is vir ware leering oor Heilige Gees en ons plek in die Koninkryk van die God.

Nou besef ek dat die geheime broederskap dit ten doel het om die laer vlakke onder die sluier te hou en ek aanvaar dat daar deur ‘n klomp onkundige en misleide lede is wat onbewus die werk en koninkryk van die satan uitbrei. Ek het selfs vriende wat hewig ontken dat sulke geheime organisasies nog bestaan en funksioneer. Onkunde het seker sy eie voordele, maar ek glo dat Die Here in elkeen se lewe ‘n tyd bring dat Hy die waarheid ontbloot, en dan is die vraag wat jy daarmee doen?

Ek kyk om my rond en sien “mense wat ’n gedaante van godsaligheid het, maar die krag daarvan verloën het.” (2Tim 3:5). Dit is seker te verstane dat daar dan so baie mense is wat ateïste is. Baie van hulle was hulle lewe lank in ‘n kerk waar daar geen krag in was nie.

Soos ek die woord van God lees, is daar ‘n klompie goed wat my opval:
Die res van 2Tim 3 sê: “Keer jou ook van hierdie mense af. 6 Want uit hulle is die wat in die huise insluip en arme vroue gevange neem wat met sondes belaai is en deur allerhande begeerlikhede gedryf word, 7 wat altyd leer en nooit tot die kennis van die waarheid kan kom nie.”
Ek lees ook in Openbaring 2 en 3 wat Jesus skryf aan gemeentes wat Sy ware leer nie meer onderhou nie.
“Maar Ek het enkele dinge teen jou; dat jy die vrou Isébel, wat haarself ’n profetes noem, toelaat om te leer en my diensknegte te verlei om te hoereer en afgodsoffers te eet. 21 En Ek het haar tyd gegee om haar van haar hoerery te bekeer, en sy het haar nie bekeer nie. 22 Kyk, Ek werp haar neer op ’n siekbed, en die wat met haar owerspel bedryf, in ’n groot verdrukking, as hulle hul nie van hul werke bekeer nie. 23 En haar kinders sal Ek sekerlik doodmaak, en al die gemeentes sal weet dat dit Ek is wat niere en harte deursoek, en Ek sal aan elkeen van julle gee volgens sy werke.” Op 2:19

Vanuit ons Geloof in Jesus wil ons graag almal in die koninkryk intrek en help dat hulle kan glo en in die vloheid van Sy beloftes loop, maar as iemand homself harnekkig teësit, wat dan?
Ek lees dat ek moet bid vir hulle, moet intree sodat hulle nie verlore kan gaan nie, en ek glo ook dat gebed die Satan se toegang tot iemand kan verhinder. Verder verstaan ek dat ons mense moet vermaan wat in sonde verval. Dit is bietjie moeiliker. Ons moet altyd eers ons eie harte ondersoek en seker maak dat ons vermaning ‘n voortvloeisel is van liefde. Dan kom die laaste en moeilikste stap waarvan ek lees in 1Kor 5. Hier vertel Paulus van mense wat kort nadat hulle so vurig tot bekering gekom het, weer in die vreeslikste losbandigheid begin verval, dan daar een man is wat met sy skoonma rondslaap. In vers 3 tot 5 sê hy dan “Want wat my betref, het ek, …besluit … om hom … in die Naam van onse Here Jesus Christus, … aan die Satan oor te lewer tot verderf van die vlees, sodat die gees gered kan word in die dag van die Here Jesus.”

In 2Tim 1:19-20 skryf Paulus ook “en aan die geloof en ’n goeie gewete vashou. Sommige het dit van hulle weggestoot en aan die geloof skipbreuk gely, onder wie daar is Himenéüs en Alexander, wat ek aan die Satan oorgegee het, sodat hulle kan leer om nie te laster nie.”

Op die oog af klink dit na ‘n onchristelike houding, veroordelend en self hooghartig en ek het lank gedink hieroor. Jesus self was nie bang om verdoemende uitsprake te lewer oor die vormgodsdiens van die dag nie, maar Hy is immers die Seun van God aan wie dit gegee is om te oordeel.

Maar kom ons kyk mooi na die skrifgedeeltes. In 1Kor5 is dit duidelik dat Paulus se wens vir hierdie man was dat hy gered sal word wanneer Jesus weer kom. As ons ‘n hart het vir verlorenes, dan sal ons minder omgee oor ‘n persoon se aardse welstand, gesondheid en oorlewing as oor sy ewige verdoemenis? Is dit nie beter om eerder as gelowige te sterf deur die hand van Satan as om in voorspoed te lewe en tot die ewige verderf gevonnis te word nie? As ek Ef 4:17-27 lees dan sien ek die vermaning om in sondige, wêreldse lewe te volhard. As vers 27 sê “gee aan die duiwel geen plek nie.” word daar gepraat van ‘n inwonende besit of beter gestel, demoniese besit. Met ander woorde, as iemand in bewustelike sonde bly voortploeter is dit aanvanklik sy eie besluit, maar later gee dit geregtelike toegang tot beheer deur die satan en dan het hy nie meer ‘n keuse in die saak nie en kan hy dan selfs, onder die beheer van satan, sy verlossing verloor. Omdat Alexander en Himenéüs hulle gewete (die vermaning van Die Heilige Gees) onderdruk het en dus ‘n besluit geneem het om te laster teen die geloof, het Paulus besluit dit is beter dat hulle liggame deur satan verteer, gemartel en self gedood word voordat hulle saligheid in gedrang kom.

Hoe nou gemaak met die mense wat steeds vashou aan die halwe waarhede en die werk van God probeer keer? Daar is nou al lank gebid vir hulle en hul gemeente, daar is al vermaan, daar mag ‘n dag kom waar Die Gees sal sê “Jy hoef nie meer te bid nie en ook nie meer te vermaan nie” God het ook vir Faro 5 kanse gegee om self te kies maar Faro het telkens sy hart verhard en nie die volk laat trek nie. Die laaste 5 kere staan daar dat God Faro se hart vir hom verhard het. 2Tes 2:12-12 sê ook “En daarom sal God hulle die krag van die dwaling stuur, om die leuen te glo, sodat almal geoordeel kan word wat die waarheid nie geglo het nie, maar behae gehad het in die ongeregtigheid.”

Vandag is daar nog tyd vir gebed en vermaning…

~ deur Khosaan op Augustus 9, 2011.

Lewer kommentaar

 
