Krag van gebed

Ek het die laaste week of twee net weer besef hoeveel krag gebed het en watter verskil dit in mense se lewens kan maak. Twee van die verpleegsters by die hospitaal het met my kom praat oor hulle geestelike lewe. Telkens was die probleem dat daar ‘n gevoel van verwydering van God is, onvermoë om die Bybel of ander geestelike boeke te kan lees, moegheid en gebrek aan konsentrasie as dit tyd is vir stiltetyd en onvermoë om Die Heilige Gees of God se nabyheid te ervaar. Ek vra toe een van hulle kollega’s om saam te bid – niks fensie nie, net soos Die Here op ons hart sit.

Die ander spesiale geleentheid is ‘n dierbare pasiënt van my. Sy is reeds ‘n jaar lank onder my sorg en ons het haar geopereer vir kanker. Sy was een van daardie pasiënte wat ek werklik gedink het sal deur haar chirurgie, chemo en bestraling seil, maar na alles en ten spyte daarvan dat sy eintlik wonderlik goed doen, het sy emosioneel nogal uitmekaar geval. Sy het skielik allerhande gewrigs- en spierpyne gehad en oor die algemeen oud en afgeleef gevoel. Ek het ‘n paar keer maar moed ingepraat en gepaai met wêreldse wysheid, maar met haar laaste besoek het haar fasade van moedigheid weereens afgeval. Hierdie keer het ek regtig ervaar dat Die Here wil hê dat ek Hom met haar moet deel. Dit vat maar elke keer ‘n klomp moed en ‘n stap van geloof om met ‘n pasiënt wat nie duidelik Die Here ken oor geestelike dinge te praat. Op navraag het sy wel in ‘n christen huis groot geword, maar eintlik oor die loop van tyd besluit dat dit nie vir haar is nie.

Toe ek met haar begin praat oor die hoop wat daar in Christus is en die vryheid wat ons net deur Hom kan verkry het sy gesê dat sy die laaste paar weke weer baie begin wonder het oor God en of Hy regtig bestaan en dalk vir haar kan help in hierdie staat van totale mismoedigheid. Sy het vertel hoedat daar, sonder waarskuwing, iets soos ‘n donker wolk oor haar kom, iets wat haar vasdruk. Sy voel dan skielik angstig en of sy maar net sowel kan dood gaan. As sy dan dink aan haar wonderlike kinders en liefdevolle man dan voel sy weer skuldig dat sy sulke goed kan dink.

Nadat ek met haar die belofte wat in Jesus lê gedeel het, het ek vir haar gebid.

Wat die verpleegsters betref het die gebed gemaak dat hulle weer die nabyheid van Die Here kon ervaar en weer ‘n nuwe passie vir Hom begin ervaar het. Die een wat ek gevea het om saam te bid, het tot die oortuiging gekom om haarself te laat doop, iets waaroor sy ook reeds ‘n geruime tyd top. Nie omdat ons gebid het oor die doop nie, maar net omdat ons in eerlikheid saam voor God se troon gekom het.

My pasiënt skakel my vandag en sê so half verleë dat sy die volgemde oggend opgestaan het en gevoel het dat daar iets van haar af gelig het. Sy het soos ‘n nuwe mens gevoel. Haar pyn was weg en sy kon al haar pynpille los. Toe dit nou vir ‘n paar weke steeds goed gaan, het sy besluit om my te skakel. Sy het ook gebid en gevra dat Jesus in haar lewe moet kom en die bybel begin lees. In kort het Jesus deur ‘n eenvoudige gebed gedoen wat ‘n jaar se pille en praatjies nie kon regkry nie. Sy het weer vry en vol vreugde gevoel.

Hoeveel christene loop rond en bid in hulle hele lewe nooit vir iemand anders nie, ons grootste seën kom wanneer ons begin om ander te bedien met die gawes van Die Here. Op die ou einde is dit nie die boodskapper wat die krag het nie, maar die boodskap.

“Dankie Here vir U getrouheid. Mag elke gebed tot eer en uitbou van u Koninkryk strek”

~ deur Khosaan op Desember 7, 2011.

3 Responses to “Krag van gebed”

  1. Dit is ons as mens, die grootste eer om met God te kan praat deur gebed.
    enige tyd ,enige plek. Die lekkerst is om n verhouding met God te he, maar dit is ons keuse.

  2. Baie dankie die stukkie het weer vmy moed gegee. Al is ek gedoop en ek ken krag van gebed is dit soms nodig om bemoedig te word. Dankie Ettienne

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Change )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Change )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Change )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: