Doen God nog Wonders?

Daar staan geskrywe: “Dít verseker Ek julle: Wie in My glo, sal ook die dinge doen wat Ek doen; en hy sal nog groter dinge as dit doen, omdat Ek na die Vader toe gaan.”  en “die volgende wondertekens sal voorkom by dié wat glo: in my Naam sal hulle bose geeste uitdrywe; in ander tale sal hulle praat;  met hulle hande sal hulle slange optel, en as hulle iets drink wat dodelik giftig is, sal dit hulle geen kwaad doen nie; hulle sal siekes die hande oplê, en dié sal gesond word.”  Ek het al baie gevra waar is hierdie beloftes?  Hoekom sien ons dit nie?  Was dit dan net bedoel vir die vroeë kerk?

Ek het die laaste jaar self dinge gesien en beleef wat ek net aan God se krag kan toeskryf.  Ek is ‘n kop-mens en dit is vir my moeilik om sommer enige storie te glo.  Lees maar self my stories en dink daaroor…


4 Responses to “Doen God nog Wonders?”

  1. Ek persoonlik dink wondererke van God bestaan nie… ek sukkel nogal met my godsdiens die laaste jaar of so, wonder of daar rerig n God is.

    Een ding wat ek wel dink is as daar n God is, dan het hy rerig nie tyd vir ons daaglikse klein probleme en gemors nie en nog minder om wonderwerke te doen. Ek bedoel as God rerig so groot is dink jy/julle rerig hy gaan wil kyk hoeveel mense hy kan doodmaak met n aardbewing of hongersnood?

    Ek dink God is daar om ge-aanbid te word om beleef te word en in jou hart geaanvaar te word die res los hy vir die mens om aan te vang.

    Jesaja 45 vers 3 (Ek sal vir jou die skatte gee wat in die donker gebêre word, die rykdomme wat weggesluit is, sodat jy kan weet dat Ek die Here is, dat Ek jou op jou naam geroep het, Ek, die God van Israel)
    Ek sien rerig nie sulke wonder werke vir mense nie en dink persoonlik dat dit geskryf was om mense hoop te gee. Hoekom sal God een gelowige straf en die ander gee wat hy begeer, hoekom sal God een persoon n pynige dood gee en die ander die wonderlikste lewe ooit.

    Jammer as ek deurmekaar skryf dis net goed wat deur my gedagtes vlieg as ek tik.

    Groete

    • Vir een of ander rede het ek die kommentaar gemis, jammer daaroor.

      In Kort dink ek nie dat God die een is wat aardbewings en ander tragedies stuur om mense te straf nie. Dit is ‘n ou-Testamentiese gedagte. Dat Hy wel wonder doen glo ek wel, maar soos baie dinge wat geestelik is, is dit maklik om ander verklarings vir baie goed te probeer uitdink. Geloof is immers die vaste vertoue om die dinge wat ek jie kan sien nie. Jy is heeltemal reg dat God wil hê dat ons Hom moet aanbid, maar sonder geloof is dit geheel en onmoontlik om God te behaag.

      Ek lees Handelinge 7 vanoggend en ditnis vir my so hartseer dat die Joodse Raad gedink het dat hulle God gedien en aanbid het, maar intussen het hulle geen geloof gehad in Sy belofte om ‘n persoonlike verlosser te stuur nie.

      Finaal sê Jesus in Mat 22:29: “Julle dwaal, omdat julle die Skrifte nie ken nie en ook nie die krag van God nie.” Hoeveel van ons dwaal steeds omdat ons dalk die skrifte ken, maar nie die Krag van God nie.

      Ek dien ‘n bo-natuurlike God wat almagtig werk buite ons verstaan van die fisiese wêreld. Ek wil meer en meer van Sy magtige dade sien. Ware aanbidding is ‘n respons op openbaring van die grootheid van God. Anders is dit net godsdienstige rituele sonder enige Gees of Waarheid.

  2. More Khosaan,

    Dankie vir die antwoord, het gewonder of iemand my gaan antwoord:-)

    Groete

  3. MY MAAT, GOD BESTAAN SO SEKER AS WAT JY ASEMHAAL, EN HY VERRIG WONDER WERKE AS JY GOD VRA EN OPREG GLO. GOD HET SOVEEL WONDERWERKE IN MY LEWE GEDOEN, TE VEEL OM OP TE NOEM, JY MOET NET GEDULDIG WEES. EK WAS OOK PRESIES WAAR JY IS, MAAR GOD WAS GENADIG, GEE HOM N KANS. FAUN.

Lewer kommentaar

Verskaf jou besonderhede hieronder of klik op 'n logo om in te teken:

WordPress.com Logo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by WordPress.com. Log Out / Change )

Twitter picture

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Twitter. Log Out / Change )

Facebook photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Facebook. Log Out / Change )

Google+ photo

Jy lewer kommentaar met jou rekening by Google+. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: